فروش تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات لابراتوار دندانپزشکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 مرداد 1401
بازدید : 1046
نویسنده : علی

به کار برده می شود. فروش تجهیزات دندانپزشکی محدود تهیه کند بگونه ای که وضعیت کامل دندان و بافت های اطراف آن را نشان دهد. شود را به خوبی نشــــان می دهد. همچنین پوسیدگی های بین دندانی نیز استفاده می شود. علاوه بر آن با بکارگیری فیلم های بزرگتر می توان تصاویر هر یک از فک ها به طور کامل را نیز تهیه کرد. عنوان جایگزینی برای فیلم های اشعه x دنئان پزشکی معمولی بکار گرفته می شود. سمت دیگر چرخیده و تصویر کامل پارانومیکی از دندان ها، فک ها و مفاصل گیج گاهی فکی تهیه می کند. می توانند با اتصال دستگاه های تکمیلی ، به صورت دیجیتال نیز عمل کنند. می تواند به این سیستم متصل شود. پزشکی از رادیوگرافی پانورامیک استفاده شود. از این دستگاه های رادیوگرافی برای تهیه تصویر جمجمه به صورت استاندارد استفاده می شود. های مختلف باهم قابل مقایسه هستند و موقعیت سر و فاصله ی آن تا منبع اشعه و فیلم همواره ثابت است. تصاویر سفالومتری می توانند از دو مقطع جانبی و یا خلفی -قدامی تهیه شوند. ارتودنسی و جراحی فک و صورت است. تصویر و یک چاپگر تهیه کننده نسخه چاپی ، تشکیل شده است . سنسور در داخل دهان بیمار قرار می گیرد و به صورت الکترونیک به سیستم کامپیوتر متصل می گردد . این سنسور اشعه های x را شناسایی کرده آنها را مستقیماً به سیگنالهای الکتریکی تبدیل می کند . داده های تصویری دیجیتال جهت پردازش به سیستم کامپیوتری فرستاده می شوند . شده است . این آرایه سیگنال آنالوگی را به واحد پردازش نمایشگر می فرستد .

  • ابزار جراحی
  • اتصالات مستقیم برای جدا کننده جامد
  • قابلیت نصب بر روی زمین
  • روش قدیمی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی
  • قابلیت نصب چراغ و LED

همچنین مشاوره های فنی از طریق تماس تلفنی برای کمک به رفع مشکلات عمومی دستگاه توسط تکنسین ها ارائه خواهد شد. البته این بدان معنی نیست که دیگر بازدیدی انجام نخواهد شد، در واقع بسیاری از مشکلات از راه دور قابل حل بوده و در بسیاری موارد مشاوره های تلفنی توسط تکنسین باعث جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر گردیده است. مسئولیت ارائه خدمات فنی لازم از قبیل طراحی، مونتاژ ، نصب ، نگهداری ، اصلاح ، تعمیر دستگاه ها نیز بر عهده تکنسین یونیت دندانپزشکی می باشد. یک تکنسین کارازموده در حین بازدید های موردی دستگاه ، با تشخیص دقیق آسیب دیدگی ها و فرسودگی های احتمالی از بروز خطرات بالقوه جانی و مالی به بیمار و متخصیص دندانپزشکی جلوگیری می نماید. یونیت های دندانپزشکی به دو صورت ثابت و متحرک می باشند، که در نوع متحرک دستگاه به راحتی از یک نقطه به نقطه ای دیگر انتقال داده می شود. اما در نوع ثابت، دستگاه به کف زمین مهار می شود و امکان جابجایی دستگاه دیگر وجود ندارد.

پانل کنترل می تواند برروی خود یونیت ، یک کنسول کنترل یا بر یک جعبه دوازده دستگاه قرار بگیرد . در بعضی یونیت ها ، جعبه کنترل بدون یونیت نصب می شود و قابل جدا شدن است . نشانگرهای پانل کنترل شامل نمایش آنالوگ یا دیجیتال پارامترهای اکسپوز پیامهای راهنما و کدهای بیانگر خطا ، APC خطا یا بها و برنامه ریزی پیشاپیش می باشد . یونیتهایی که توسط ریزپردازنده ها کنترل می شوند قادر به تصویربرداری پانورامیک و سفالومتریک می باشند . هنگامی که تکنیک سفالومتریک برروی پانل کنترل انتخاب می شود ، کامپیوتر ، بازوی C شکل را به سوی موقعیت حرکت داده شکاف مناسب دیافراگم را انتخاب می کند . بعضی یونیتها ، همچنین دارای حرکت عمودی موتوری ، جهت تطبیق ارتفاع نیز می باشند . این سنسور اشعه های x را شناسایی کرده آنها را مستقیماً به سیگنالهای الکتریکی تبدیل می کند . سپس داده های تصویری دیجیتال جهت پردازش به سیستم کامپیوتری فرستاده می شوند .

روکش سرامیکی دندان به هر نوع از روکش دندان گفته می شود  که در ساختار آن فلز بکار نرفته باشد .تجهیزات لابراتوار دندانپزشکی روکش های معمولی دندان معمولا از یک پایه فلزی که بر روی آن سرامیک گذاری شده است تشکیل یافته اند . این نوع روکش های فلز دار علاوه بر محاسن معایب بسیاری نیز دارند که از آن جمله نمایان بودن لبه سیاه روکش از زیر لثه و تیرگی لثه می باشد . به همین علت امروزه روکش سرامیکی به میزان قابل توجهی خواستار پیدا کرده است . روکش سرامیکی دارای انواع مختلفی است که مهمترین آنها در ادامه مطلب توضیح داده شده اند . روکش سرامیکی به انواع مختلفی از روکش های دندانی گفته می شود . اما اینکه هر نوع چیست و چه ساختاری دارند در انتخاب ما برای انتخاب بهترین گزینه کمک کننده است. این نوع روکش ها اولین سری از روکش های سرامیکی دندان بودند .

می توان با امنیت روانی کامل به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و نگران خطر انتقال بیماری هایی مثل ایدز ، هپاتیت و آنفولانزا نبود . به خصوص که در دوران شیوع کروناویروس تاثیر به سزایی در کاهش انتقال این ویروس در مطب های دندانپزشکی داشته است. استفاده از توربین یکبارمصرف ، باعث افزایش اعتماد عمومی به کلینیک های دندانپزشکی می شود. یکی از مشکلات توربین های فلزی ، عدم امکان ضد عفونی کردن مخزن کلگی توربین ها توسط اتوکلاو است . در توربین های یکبار مصرف این به دلیل تحویل توربین به خود بیمار و استفاده برای یک نفر این مشکل حل خواهد شد . طراحی کلی توربین های یک بار مصرف ، مطابق با ارگونومی و زاویه مناسب در بدنه محصول ، به دندان پزشک این امکان را می دهد که به راحتی از آن استفاده کند و تعادل و تسلط کافی برقرار باشد. توربین یکبار مصرف یک محصول استریل شده است .

فناوری و الکترونیکی شدن کالاها و خدمات تا مرز های لوازم پزشکی و دندانپزشکی پیش رفته است. بکارگیری تکنولوژی با سرعت و دقت بالا برای انجام کار همراه است. علاوه بر تجهیزات و دستگاه های دندانپزشکی تمامی اطلاعات پذیرش و طول درمان بیماران و برنامه ریزهای آن و همچنین برای دستگاه های دندانپزشکی با تکنولوژی و کامپیوتر انجام می شود. با توجه به توضیحاتی که داده شد استفاده از فناوری یکی از ضروری ترین موارد در دنیای امروز می باشد که در حوزه پزشکی نیز راه یافته است. به همین دلیل واردات و ترخیص دستگاه ها و تجهیزات پزشکی یکی از امور پرسود در این زمینه می باشد. تعرفه گمرکی برای تمامی کالاهای وارداتی و تجاری و بازرگانی وجود دارد و بر اساس نوع کالا مثلا مواد اولیه برای تولید کالایی و یا دستگاه، وسیله ای برای انجام کار تعرفه های آن متفاوت می باشد. تعرفه گمرکی برای دستگاهها و یونیت های دندانپزشکی در ردیف 90184100 قرار می گیرد. تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه پلیمریزاسیون کامپوزیت های دندانی با نور لایت کیور در ردیف 90184911 قرار می گیرد.

قابل حمل بودن: برخی از یونیت های دندانپزشکی دارای سایز کوچکی هستند و امکان حمل آنها وجود دارد. به این مدل از دستگاه ها، مینی یونیت دندانپزشکی گفته می شود. برخی از این یونیت ها به صورت چمدانی هستند.تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی در واقع تمامی تجهیزات در یک چمدان جایگذاری شده و دندانپزشک می تواند ان را به راحتی جا به جا کند. آیا یونیت دندانپزشکی همان صندلی دندانپزشکی است ؟ یونیت های دندانپزشکی به طور اشتباهی به عنوان صندلی دندانپزشکی شناخته می شوند. صندلی دندانپزشکی یکی از اجزای یونیت دندانپزشکی است. هر چند پیکربندی ممکن است از یک واحد دندانپزشکی به واحد دیگر متفاوت باشد، اما طرح کلی اکثر یونیت ها یکی است. یونیت های دندانپزشکی مجهز به بخش های مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. سیستم تامین هوای فشرده یا کمپرسور: یونیت های دندانپزشکی معمولا از هوای فشرده استفاده می کنند. برای انجام این کار، آنها به یک کمپرسور هوا یا به یک شبکه هوای فشرده مرکزی متصل می شوند.

یونیت دندانپزشکی معمولاً طوری طراحی می­شود که سایر ابزارآلات دندانپزشکی، به راحتی در آن قرار بگیرند و از پخش شدن میکروب­ها تا حدالامکان جلوگیری نماید. یکی از ویژگیهای یونیت دندان پزشکی، سطح صاف و صیقلی آن است که ضدعفونی کردن آن را بسیار آسان کرده است. هنگام خرید یونیت دندانپزشکی دقت کنید که یونیتی را انتخاب کنید که رنگ سطح آن پخش شده است. چرا که یونیتهای دندانپزشکی با این ویژگی، هنگام ضدعفونی با مواد مختلف، رنگ خود را از دست نخواند داد. یونیت دندان پزشکی، دارای یک منبع جداگانه، برای نگهداری مایع ضد عفونی میباشد. برای استفاده از آن میتوانید آن را با آب مخلوط کنید و میکروارگانیسمها را کاهش دهید. همچنین برای جلوگیری از انتشار میکروب، میتوانید حین کار، از غلافهای یکبار مصرف برای اینسترومنت استفاده کنید. به طور کلی یونیت دندان پزشکی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات مورد استفاده برای دندانپزشکی است که دارای بخش های متفاوتی می باشد.

ناصر پور ابراهیم در مورد عدم تولید ایمپلنت در کشور گفت: ایمپلنت یک نوع آلیاژ است و بیش از 99 درصد آن را تیتانیوم تشکیل داده ولی مهم ترین مسئله مربوط به دیزاین و شکل دندان است. به همین خاطر هزینه های مربوطه گزاف است و امیدواریم بتوانیم با همکاری شرکت های مهندسی و دانشکده های پزشکی ساخت ایمپلنت را داخلی با کیفیت بالا داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه هزینه ایمپلنت و زیبایی نسبت به کشورهای دیگر بالا نیست، افزود: درواقع هزینه ها پرداختی نسبت به درآمد مردم به خصوص قشر متوسط و رو به پایین، رو به افزایش است. اما با این وجود مراکز دانشگاهی خدمات دندانپزشکی را برای مردم با یک سوم قیمت ارائه می کنند. امیدواریم با حمایت دولت و ساخت داخلی مواد و تجهیزات پزشکی بتوان در کاهش هزینه ها قدمی برداشت. پور ابراهیم همپنین یادآور شد: از دیگر دلایل بالا بودن هزینه دندان پزشکی دو عامل است. یکی هزینه مواد و دیگری دستمزد دندان پزشک است. درخصوص مواد مصرفی در دندان پزشکی که اکثرا وارداتی است باید همانطور که در دیگر رشته ها پیشرفت کردیم و روی پای خودمان ایستادیم، سعی در تولید با نزدیک به استاندارد جهانی کنیم. کار دندان پزشکی تلفیقی از علم و هنر است و چون کار دست و چیرگی دندانپزشک است هنر است. شامگاه جمعه اختتامیه سمپوزیوم ایمپلنت و زیبایی با تقدیر از برگزیدگان در این زمینه و برخی از صاحب منصبان و گزارشی از عملکرد این همایش همراه با اجرای سالار عقیلی به پایان رسید.

منبع:

https://pishrodent.com/

 




:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , مواد و تجهیزات دندانپزشکی , سایت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم , فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی , خرید تجهیزات دندانپزشکی , قیمت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران , فروش تجهیزات دندانپزشکی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com